Poznajmy się!

Praca z dziećmi to dla mnie nie tylko wyzwanie zawodowe, ale także pasja. Wkładam całe serce w to, aby moi podopieczni otrzymali wsparcie niezbędne do ich prawidłowego rozwoju. Czasy, w których żyjemy, nie są łatwe dla naszych milusińskich i bardzo często fachowej pomocy potrzebuje nie tylko dziecko, ale również jego rodzice. Jestem po to, aby pomagać.

Moje wykształcenie i dotychczasowe doświadczenie w pracy z dziećmi pozwalają mi na wykorzystanie wiedzy nie tylko teoretycznej, ale przede wszystkim praktycznej. Każde dziecko wymaga indywidualnego podejścia i dostosowania programu wsparcia do jego potrzeb.

Moja edukacja jest związana z pedagogiką i dała mi niezbędne przygotowanie do tego, abym mogła pracować z dziećmi. Ukończyłam studia licencjackie z pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz studia magisterskie z pedagogiki specjalnej o specjalności terapia pedagogiczna na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

Ponadto ukończyłam:

  • Certyfikowany kurs I oraz II stopnia terapeuty integracji sensorycznej prowadzony przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej
  • Certyfikowany kurs z terapii ręki w Warszawie
  • Certyfikowany kurs animatora zabaw dla dzieci w Warszawie
  • Kurs z arteterapii w Krakowie
  • Szkolenie „D jak Dysleksja rozwojowa” w Krakowie

Posiadam również kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel oraz awans zawodowy – jestem nauczycielem kontraktowym. Przez dwa lata pracowałam także jako animator zabaw dla dzieci. Te doświadczenia pozwoliły mi na obserwację i pracę z dziećmi w różnych środowiskach i sytuacjach.

 

Jako terapeuta pedagogiczny, wspieram dzieci, które mają trudności:

  • w uczeniu się,
  • w czytaniu i pisaniu,
  • z koncentracją uwagi,
  • z pamięcią,
  • z nauką matematyki,
  • w organizacji pracy, podążania za instrukcją,
  • samooceną,
  • motywacją do działania,
  • wywiązywaniem się z obowiązków szkolnych,
  • rozwojem zdolności poznawczych,
  • rozwojem percepcyjno-motorycznych.
  • rozwojem emocjonalno-społecznym
  • z koordynowaniem ruchów dłoni i palców,
  • manualne np. zapinanie guzików, wiązanie sznurowadeł, ubieranie się,
  • w sprawności manipulacyjnej,
  • ze zbyt dużym lub zbyt małym napięciem mięśniowym,
  • z utrzymywaniem narzędzia pisarskiego.

Jeśli potrzebujesz fachowego wsparcia dla rozwoju Twojego dziecka, napisz do mnie lub zadzwoń! Z chęcią pomogę!

Mgr Małgorzata Jędrol
pedagog i terapeuta

Przewiń do góry